familjen tum

'
mina föräldrar

tummes farbror, han var den första tummen som besökte månen!

min pappas bror, han är i maffian

tummes morfar, han har alltid gillat tumkineser, fast egentligen är han inte det

min bror, han är den smartaste tummen i vår familj!

tummes halv bror

tummes bror som bara sover i mjölk..

min bror, han vågar inte visa sitt ansikte, han tror att aliens kommer att känna igen han
'
min morbror, han brände upp sig själv :(

tummes bror som bor i lappland

tummes klasskompis som är hans bästa vän

min pappas halvbror

MIN SUPER GRYMMA UNDERBARA LILLA TUMSYSTER <3 <3<3<3<3

min andra syster som är lite knäpp




detta var hela våran familj!
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha vilka roliga:D

2011-05-08 @ 10:48:15
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah vilken härlig blogg 1

2011-05-25 @ 18:01:06
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0