Ny tröja !!

Nu har jag varit och köpt mig en ny snygg tröja !!

Snygg ellehur ??
Jag valde själv att det skulle stå mitt namn på tröjan :)

100 kr på småstan ! :D
Vilket fynd !!

Men jag ska också berätta vad jag har gjort idag <:D

Jag vaknade ganska tidigt på morgonen, jag gick upp och åt ,satte på mig kläder.
Och sen gick jag med tumme och tobby till gymmet.
Vi tränade jätte länge. Sen gick tobby och tumme till mcdonalds. Och jag skulle gå till stan och shoppa. Nu är jag hemma och jag ska börja att göra middag !!

Hej då !!♥


Kommentarer
Postat av: Gabriella

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 14:04:45
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0